احصائيات المدونة

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

الأربعاء، 28 نوفمبر 2007

...znaleźć sens...

...no i wróciłem...dzien udany...w pracy sporo było jak zwykle roboty...zamówień mam sporo...ale realizuje je po kolei...bałaganu nie ma...koniec miesiąca będzie wypłata zaniedługo no i premia...hihi...będzie samochodzik na nowy rok...a potem to już wiecie...musze kogoś wykraść...no i kogoś odwiedzić... :P ...
...poza tym...dostrzegam horyzont...dzięki sobie ?...nieeee...nie jestem egoistą...dzięki Wam...dzięki wierze...nie mojej...a Waszej...to jest najcenniejsze...
...czy tu ciepło jest...pewnie, że jest...Wy ciepło tutaj znajdziecie zawsze...bo serce gorące mam...fakaldo...hehehe...kocham Was... :) ...
"...Dziękuje za Twój uśmiech, otwarte okno Twego istnienia. Dziękuje za Twe spojrzenie, zwierciadło Twojej uczciwości. Dziękuje za Twoje łzy, które są znakiem, że dzielisz radość lub smutek. Dziękuje za Twoją rękę, zawsze wyciągniętą, aby dać lub otrzymać. Dziękuje za Twoje objęcia, które są szczerą gościną twojego serca. Dziękuje za Twoje słowo, wyraz tego, co kochasz i w czym pokładasz nadzieję. Dziękuje, że Jesteś..." :** :**

0 التعليقات:

إرسال تعليق

دردشة حية

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates | تعريب وتطوير : قوالب بلوجر معربة